środa, 22 kwietnia 2009



Witam i o zdrowie pytam.Nie przypadkowo bo u mnie atak natury w postaci alergicznej.Na całe szczęście kiedy wracałem z Radia padał deszcz co traktuje jako nagrodę za irytujący dzień.Zresztą sobie wykrakałem no i sam sobie jestem winien.Ale nie ma co marudzić i tak bywają gorsze przypadki jak np.ludzka ignorancja.Mam kilka metod na podły nastrój a jeden z nich powyżej czyli nieśmiertelne cytaty z Polskich komedii.Paradoksalnie filmy z czasów "komuny" kiedy wszędobylska cenzura ingerowała w sztukę miały więcej dopowiedzenia niż dzisiejsze "dzieła" z małymi wyjątkami.
Na koniec tradycyjnie muzyka dla tych wytrwałych którzy doczytali to do końca.Pozdrowienia dla A "I" S

Avicii - Street Dance (Original Mix)

Pink - Please Dont Leave Me ( Digital Dog Mix DRM )

Paul Van Dyk - For An Angel 2009 ( Paul Van Dyk Club Mix DRM )

Berlin Erotic - We Are Stars ( Tom Pulse Mix - DRM )

Tom Novy Vs. Milk & Sugar - Love Is In The Air 2009 ( Tom Novy Remix DRM )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz