niedziela, 26 kwietnia 2009



Jak w sensowny sposób podsumować tydzień który był tak typowy że nawet nazwać go nudnym było by zbyt mało wystarczające.Zawsze denerwowała mnie rutyna ale ona prawie zawsze bywa szybsza od nas samych.Skłamałbym gdym twierdził że nie lubię się czasem nudzić ale ile można.Ktoś pewnie powie że to wynik mojej małej kreatywności albo braku pomysłu na siebie.Problem tkwi w czymś innym że chyba doszedłem do takiego etapu w swoim życiu że teraz to ja chyba już umiem dawać siebie tylko innym tylko w tym problem że nie mam komu.

Na koniec pozdrawiam Asie jedyną osobę która ostatnio poprawia mi nastrój i nawet nie wie jak bardzo.

Tradycyjnie troszkę muzyczki:

Ilan Tenenbaum - From Dusk Till Dawn (Muttonheads Dub Mix)

Deadmau5 vs Beyonce - The Reward Is Ladies (Adam Latham Bootleg)

Fatboy Slim-Star 69 (Disco Lovers+GoTbit Remix)

Kings Of Leon - Use Somebody (Christian Luke ReBoot)

Alex Guesta - Lethal Industry (Club Mix)

Alex Gaudino Vs. Simply Red - Money s Too Tight To Mention ( Alex Gaudino Remix DRM )

2 komentarze:

  1. Chłopie przesada nie jest chyba az tak zle.Fakt dziś kobiety dziwne są ,przywiązują zbyt dużą wagę do opakowania zapominając że z czasem opakowanie niszczeje.Nie chce wyjść na sexiste ale kobiety posiadają "dar" wybierania zawsze najgorszych wariantów a w konsekwencji zrażone odrzucają dobre warianty.Ale się rozpisałem .Fajny blog i jak zawsze fajna muza.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko puste kobiety patrza na opakowanie ... Kobiety nie szukajace wrazen a doznan zaglebiaja sie w mezczyzne bo piekno to nie tylko piekne cialo... Po co kobieta ma miec kulturyste o zgrabniejszych posladkach od jej wlasnych jak nie bedzie miala o czym porozmawiac z delikwentem....
    wiec tak jak napisalam powyzej jezeli chodzi o relacje miedzy ludzkie wazniejsze jest wnetrze;) ale to TYlko moje zdanie (a nawet az) Diabellek

    OdpowiedzUsuń